Засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей із ООП

 






Передумовою у забезпеченні ефективності навчання дитини з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб і можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом розробки та моніторингу індивідуальної програми розвитку. У Царичанському ліцеї протягом тижня були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей із ООП. На засіданнях були обговорені питання динаміки розвитку дітей з ООП за І семестр 2024-2025 н.р. Разом із представниками ІРЦ були обговорені питання щодо продовження роботи у ІІ семестрі 2024-2025 н.р., визначені шляхи ефективної взаємодії усіх членів команд психолого-педагогічного супроводу.